18 Mayıs 2009 Pazartesi

SIL BASTAN BASLAMAK MI LAZIM BAZEN?

Sizden gelenler bölümünde, siden makale, öykü, yorum ve şiirlere yer verişyoruz. Şu anda yayımladığımız şiirde çok özel ve güzel insan Burcu'dan...

Eline ve yüreğine sağlık Burcu....

Belirsizlikti hayatımın kalan 3/2’si
Belki de gereksiz bir matematik sorusu;
Hayatının 3’te 1’i acı, dert, üzüntü ile geçen bir insanın hayatının kalan süresinde mutlu olma olasılığı nedir?
Azami mutluluğu bulunuz..
Böyle değildi tabiî ki bir formülle hesaplayabilme şansım olurdu şimdiki şanssızlığıma inat..
Günler geceler boyu usanmadan yazdım-çizdim olmadı..
Alternatif bir çıkış bulamadığım gibi daha da silikleşiyordu önümde sereserpe uzanan hayatım..
Rakip olamadım hayata, ihanette etmedim,
Şerefine kadehte kaldırmadım lakin sistemin içine sürükleniyorum..
Üstüm başım toz içinde..

DEVAMI...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder