15 Ağustos 2009 Cumartesi

GENÇ ŞAİR SEDA ILE AİLE VE KİŞİLİK ÜZERİNE SOHBET

Geleceğin şairlerinden genç Seda ile yapmış olduğumuz sohbeti Türkiye İnternette okurları ile paylaşıyoruz. Böyle idealist, düşünceli, duygulu, kendine ve çevresine faydalı insanlara bu ülkenin ihtiyacı var. Örnek bir insan...


Seda : Benimle konuşmanız, yani şu anda sizin gibi biriyle konuşmam bunlar çok büyük şeyler benim için.. Siz nasıl görüyorsunuz bilmiyorum

TİN : Bunlar gayet normal. Şunu unutma hepimiz insanız. Keşke herkes gerçekten olabilse?? En azından türümüz O.. Onun için bu gibi duyguları sil bence

Seda : Herkes gerçekten olabilse derken kastettiğiniz şey tam olarak nedir?

TİN : Çevrene baktığında göreceksin. İnsanlardan bahsediyorum Seda.

Seda : İnsanlar gerçek değil mi?

TİN : Sence gerçek mi?

Seda : Evet gerçek tabi. Siz gerçek olmadığı kanısına nasıl vardınız mesela. Siz onu açıklayın bend e gerçeklik kanısına nasıl vardığımı açıklayayım olur mu? Böylece iki düşünceye sahip olmuş olalım

Güzel bir sohbet olacak sanıyorum

TİN : Gerçeklik olgusunu farklı yorumladığımız ortada. Bizzat maddeden bahsetmiyorum ben. Benim anlatmak istediğin insan değil aslında ifadem yanlıştı "insanlık".. İnsanlığın tükenişi, değerlerin yitirilmesi, güzel insanların az bulunması Seda. Herşey çıkar, hırs. Araçlar amaç olmuş bu düzende

Seda : Evet haklısınız

TİN : Diyeceksin ki sen de o düzenin içindesin...Evet ne yazık ki öyle ama, kendimi korumayaçalışıyorum

Seda : Ben de zaten sizin gibi birinin gerçeğin gerçekliğini kabul etmediğine şaşırdım bir an ama şimdi anlaştık. Hayır bunu demem çünkü kendiniz korumaya alıştığınız anladım

DEVAMI...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder